• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Santander bank

Berra.

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 April 2022
Meddelanden
90
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Hejsan allihopa!
Jag har precis fått låneerbjudande hos santander och har aldrig haft någonting med dom att göra så ville fråga lite hur dom fungerar då det verkar som flera här på forumet har erfarenhet med den. Det är så att jag som många här VERKLIGEN inte vill få hem någon som helst typ utav brev eller post nu eller i framtiden från banker och tänkte kolla om santander skickar något? Då menar jag allt ifrån välkomstbrev, fakturor till årsredovisning? Jag har kivra kopplat oxå ifall de spelar någon roll. Tacksam för alla svar:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 700
Mottagna reaktioner
12 984
Poäng
9 787
Dom skickar inget per post om man har kivra vad jag vet.
Det är för övrigt inte alltid så bra att hålla undan lån från anhöriga.
 

kalaspuffar

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
12 Juni 2021
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
228
Poäng
407
Jag har för mig de skickade pappers-faktura när jag hade dem.
Sen som Lasseman skrev, aldrig bra att undanhålla då det i längden förvärrar problemet och kommer alltid fram till slut.

i övrigt tycker jag de var smidiga, både löpande och när jag betalade klart det i förtid.
 

Berra.

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 April 2022
Meddelanden
90
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
vet att de inte är bra men har inget val just nu. Men tack för informationen men måste vara 100% innan jag godkänner annars får jag nog strunta i det :/
 

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Hejsan allihopa!
Jag har precis fått låneerbjudande hos santander och har aldrig haft någonting med dom att göra så ville fråga lite hur dom fungerar då det verkar som flera här på forumet har erfarenhet med den. Det är så att jag som många här VERKLIGEN inte vill få hem någon som helst typ utav brev eller post nu eller i framtiden från banker och tänkte kolla om santander skickar något? Då menar jag allt ifrån välkomstbrev, fakturor till årsredovisning? Jag har kivra kopplat oxå ifall de spelar någon roll. Tacksam för alla svar:)
Senast jag tog lån från santander fick jag hem avtal + deras villkor på posten i det där riktigt stora kuvertet, blev också spammad med låneerbjudanden
 

Dennis

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
10 April 2017
Meddelanden
171
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Hejsan allihopa!
Jag har precis fått låneerbjudande hos santander och har aldrig haft någonting med dom att göra så ville fråga lite hur dom fungerar då det verkar som flera här på forumet har erfarenhet med den. Det är så att jag som många här VERKLIGEN inte vill få hem någon som helst typ utav brev eller post nu eller i framtiden från banker och tänkte kolla om santander skickar något? Då menar jag allt ifrån välkomstbrev, fakturor till årsredovisning? Jag har kivra kopplat oxå ifall de spelar någon roll. Tacksam för alla svar:)
Osäker på välkomstbrev men varken fakturor eller årsredovisning har jag fått på post .
Däremot skickar dom ut info ibland via post , exempelvis ett nyligen där dom berätta att dom gjort om sajten.
Men det är en bra bank tycker jag, betalfri månad , erbjuder höjning utan UC ibland , och går att förlänga lån om man vill få ner kostnad .
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
De skickar erbjudanden om att höja lånet och så via post vet jag
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Och det går inte att ringa och be dom att inte göra? För signerade precis avtalet å fick lite panik nu. Orkar inte med massa post hem..
Tycker de är väldigt hjälpsamma så ring och kolla. Värsta fall byt adressen som de har till dig?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp